måndag 31 oktober 2011

New Wave

Jag fullkomligt älskar den här serien och vill gärna ha hela kollektionen. Ett bra sätt är ju att önska sig i present när man fyller år/julklappar osv. Jag har 6 st av glaskopparna men nu ska jag köpa några koppar i julklapp till mig själv:-) Jag ska passa på nu när det är 30% på serien hos Royaldesign

New Wave Caffè Latte Macchiato, 0,3l
Har 6 st av dessa glas. Så underbara!

New Wave Espressokopp och fatNew Wave Espressokopp & Fat
New Wave Fat Soppskål, 15cmNew Wave Glasskål, 142mm
New Wave Gourmettallrik, 33x24cmNew Wave Pastatallrik, 28cm






2 kommentarer:

  1. Åh. En gång var jag tillsammans med en kille som hade de där kopparna...skulle snott med mig..med tanke på att han var världens knäppaste! :)

    Hoppas du får en fin kväll!

    Kram

    Ida & Nike

    SvaraRadera
  2. Lena, det finns en Villeroy & Boch outlett utanför Nacka i Gustavsberg. Där finns New Wave, tror jag.Fanns massa serier där. Jag köpte hela Flow serien därifrån. Det är mkt billigare där än dom vanliga butikerna. Och första köpet får man 10% rabatt:) Jag köpte allt därifrån för mkt bra pris :) Så kolla där... Kram från mig.

    SvaraRadera