söndag 18 september 2011

Välkomna!



Hej!

Jag har velat fram och tillbaka om jag ska börja blogga igen och bestämde mig snabbt att det var dags igen för jag har saknat det så.
Här kommer jag skriva om lite allt möjligt. Först tänkte jag bara inrikta mig på kakor och bakning men det blir lite ensidigt  och att baka varje dag med två barn här hemma är inte det lättaste men jag älskar att baka. Jag bakar gärna cakepops, cupcakes och en massa kakor och gör det så ofta jag kan.

Inredning har alltid varit ett stort intresse samt kläder. Älskar känslan när man köpt hem något fint och bara längtar att få ta på sig det eller inreda hemma. Efter jag fick barn så har självklart intresset för barnkläder ökat. Älskar preppystilen och klär gärna mina döttrar i det. Det blir en liten mix av allt som faller mig i smaken helt enkelt.


Hoppas det smakar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar