fredag 23 september 2011

Celsius

Jag köpte den omtalade Celsius drinken som ska förbränna kalorier och öka prestationsförmågan här om dagen. Jag vet inte om den är så himla bra för dig för igår när jag drack en burk så kände jag mig yr och skakig hela dagen, hade även hjärtklappningar och mådde riktigt illa. Vet inte om det berodde för att jag inte hade ätit ordentligt innan eller om det berodde på drinken. Om jag säger så här jag lär ju inte dricka den igen iallafall!

Har ni prövat drycken? och hur kände ni ER i såna fall?



2 kommentarer:

  1. Jag brukar dricka den innan träning bara men inte annars!
    Funkar gör den för man orkar mkt mer och förbränner extra mkt :)
    Men inget att dricka bara sådär...Och speciellt inte om du känner av hjärtklappning och så!

    SvaraRadera
  2. Vet du jag började dricka den för 2 mån sedan.. Först tyckte jag den var bra för att celcius bränner faktiskt Kalorier. Och hjälper att köra hårdare och bättre. Tränar jag kondis i en timma så känner jag mig inte darrig bara mer ork efter. Men sista tiden så känns det att hjärtat inte mår så bra av att gå upp i puls som det gör. Och att jag mår illa. Kommer bara dricka celcius om jag är super trött. Sedan så säger läkarna att man ska vara försiktigt för att inte dricka så ofta.

    SvaraRadera