måndag 13 februari 2012

På önskelistan

Min Kitchen Aid är på väg och jag är överlycklig:-) Den kommer om några veckor, den var slut på lager men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Min önskelista bara växer. Det här bakandet står mig dyrt men det är såååå värt det. Älskar att ha en massa bakprylar runt om kring mig. Jag blev så glad när Leila Lindholm skrev på sin blogg att hon ska starta en webbutik där hon kommer sälja emaljkastruller, skålar, förkläden mmi en massa härliga pastellfärger.  som jag letat efter såna:-)Mars månad kommer bli en dyr månad för min del.

Foto: Wolfgang Kleinschmidt

Alla fina emaljerade köksprylar kommer ni att hitta band mina produkter!

Fantastiska tårtfat i handpressat glas och alla mina favoritprylar i köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar