söndag 27 november 2011

Min önskelista till tomten

Artisan Köksmaskin Vit
Yes vill ha en vit KitchenAid nu för jag lär väl tröttna på rosa snart. Byter jämt färg här hemma så det är bäst att ta den i vit så den matchar mina andra julklappar jag vill ha:-)

Vattenkokare Kanna, Vit 1,5L
En vattenkokare från Dualit

Handvisp, Vit
En handvisp från Dualit

Brödrost Dualit Lite gloss
En brödrost från Dualit

Matberedare, Blank Vit
En matberedare från Dualit

New Wave Caffè Vit Kaffekopp, 0,40lNew Wave Salladstallrik Fyrkantig, 24x24cmNew Wave Skål, 0,60l
och hela New Wave serien

Det var "billiga" presenter jag önskade mig haha:-)

1 kommentar:

  1. Hihi han kan dubbla den leveransen!! Han kan bara åka förbi mig efter din leverans =D
    Jag vill oxå ha!
    Önskar dig en trevlig måndag!
    Kramkram

    SvaraRadera