tisdag 25 oktober 2011

Almond coconut brownie

Sorry för min bloggfrånvaro men min dotter har varit lite sjuk så lusten  och tiden för att blogga har inte funnits. Hon mår lite bättre nu så jag passade på att baka en helt underbar brownie. Hittade receptet hos Passion4bakning och jag var bara tvungen att prova den. Gud vad gott säger jag bara, redan en favorit:-) Det blir ett hjärta i receptboken!
Receptet hittar ni här 

Jag använde inte lika mycket socker utan jag använde ca 200g istället. Tyckte det lät på tok för mycket, kunde nog ha minskat till 150g för det blir väldigt sött.

2 kommentarer:

  1. JumJum vad gott det ser ut :)

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!
    Kan du skicka receptet till mig på svenska. Det stod på norska. Fattade ingenting:) Om du har den på svenska.. Kram. Finns bara en Rose som inte har något liv sen jag flyttade från Märsta ha ha...

    SvaraRadera