torsdag 17 november 2011

Julkänslor

Idag var jag och min kusin på Åhlens och jag köpte lite saker till min baksamling.:-) Såg alla kulor jag tipsade om häromdagen och dem var alldeles underbara men lite för dyra för min smak. Tycker om att köpa dem lite billigare för jag byter ju färg varje år. Fyndar alltid på rean hos Rusta:-)



Chokladformar av bleckplåt.


Mini pepparkakshus

Smörpapper/bakplåtspapper till mina kolor jag ska göra:-) Så det får bli dagens tips. Mycket finare med lite roligare papper än det gamla vanliga bruna och vita bakplåtspappret.



2 kommentarer:

  1. missade du de fina tårtbrickorna?? såå fina! älskar de där smörpapprena också. men smart att man kan använda till kolan. som vanligt bra tips!
    ;) Kram! /v

    SvaraRadera
  2. Åhh nu vet jag var jag ska köpa smörpapper till mina underverk. TUSEN tack för tipset!!
    Kramkram

    SvaraRadera